Leiderschap In Sales Masterclass1

Online Masterclass: Leiderschap in Sales

Je weet, als hotelmanager, dat sales belangrijk is voor jouw hotel- of vergaderlocatie. Er zijn nog zo veel kansen om te benutten.

Maar wat doe je dan precies en hoe zorg je ervoor dat het ook echt iets oplevert?

Je weet dat je belangrijke omzetkansen laat liggen maar het ontbreekt je simpelweg aan tijd en kennis om je er echt in te verdiepen. De afgelopen tijd heeft in het teken gestaan van kosten besparen en aandacht voor operationele taken om de 1,5 meter maatregel te implementeren.

Nu maatregelen wat worden versoepeld is het tijd om meer aandacht te gaan besteden aan gasten en aan omzet.

Op 9 september geef ik de Masterclass: ‘Leiderschap in Sales’.

Nu is jouw kans om kennis bij te spijkeren op gebied van sales en snel omzet te gaan genereren die door de crisis verloren is gegaan.

Tijdens de Masterclass leer je:

  • Alle ins en outs over sales in jouw branche zodat je snel resultaat kunt behalen.
  • Hoe een masterplan je focus en structuur geeft zodat je effectief stappen kunt maken.
  • Hoe je leiderschap toont zodat je jouw team goed kunt begeleiden en jouw groeiambities waar te maken.

Deze Masterclass gaat je alle antwoorden geven die jij nodig hebt om snel de juiste klanten en gasten weer binnen te halen binnen jouw hotel.

De sessie is online via Zoom en er is slechts plek voor 8 deelnemers zodat er ruimte is om op jouw vragen in te gaan.

Inschrijven:  Schrijf je nu in voor de Masterclass ‘Leiderschap in Sales’ op woensdag 9 september om 10:00 uur en je ontvangt via email een bevestiging met de link naar de sessie. Stuur een email naar bianca@buro-bic.nl.

Kun je er niet bij zijn? De volgende Masterclass is op 23 sept, 7 okt of 21 okt.

_______________________________________

Wat zeggen anderen over de Masterclass:

“Ik heb helemaal geen tips of verbeterpunten voor de Masterclass. Alleen maar een compliment in hoe je er, in ieder geval naar mijn inziens, iedere keer weer in slaagt je goed in te leven in de specifieke vraagstukken van iedereen en de tools goed praktisch en toepasbaar weet te maken. Erg fijn’.    – Nadine Meijer  – Accountmanager/ Ernst Sillem Hoeve

‘Erg leuk om deelgenomen te hebben aan de masterclass, met een aantal punten kan ik direct aan de slag!  Wat mij verder opviel is dat je van een vrij specifieke vraag, klantomschrijving of opmerking van één van de deelnemers een reactie geeft waar ook de andere deelnemers wat mee kunnen.’    –  Manager / Boutique Hotel