Mijn motto: “Gastgericht en klantgericht denken en doen werkt”

Na jaren lange ervaring als sales- en marketing manager voor verschillende bedrijven in de hospitality branche was het tijd om mij te gaan richten op mijn echte passie: Ondernemers en sales professionals helpen met het ontwikkelen en in de markt zetten van nieuwe en vernieuwde concepten. Het creëren van de juiste marketing en sales strategie en de vertaling van de boodschap naar de markt staan hierbij centraal. Ik zorg voor slimme oplossingen om effectief te kunnen verkopen, op een gastvrije manier, zodat kalnten en gasten zich echt welkom voelen.

Een doorgewinterde sales en marketing expert zou u mij kunnen noemen.

Vanuit deze passie is in 2010 Buro Bic opgericht. De afgelopen 10 jaar ben ik betrokken geweest bij verschillende toonaangevende hotelprojecten in Nederland. De introductie van de Postillion Hotel keten, EasyHotel, The Student Hotel en Zoku als nieuwe brands in Nederland. Daarnaast heb ik meerdere sales en marketing activiteiten opgezet en uitgevoerd voor grote en kleine hotels in Nederland.
Een doorgewinterde sales- en marketing expert zou je mij kunnen noemen waarbij ‘gastvrij’ verkopen altijd centraal staat.

Na afronding van mijn Hotelschool opleiding begon ik zo’n 25 jaar geleden mijn carrière in de hotellerie. Ik heb ervaring opgedaan in diverse management functies voor verschillende gerenommeerde bedrijven in binnen- en buitenland zoals Disney, Hilton, Grand Hotel Krasnapolsky, Golden Tulip, Figi en AC Autogrill.
Mijn ervaring ligt vooral op gebied van creatieve ideeën ontwikkelen om nieuwe of vernieuwde concepten in de markt zetten, een heldere verkoop strategie bepalen, nieuwe klanten en markten genereren, effectieve sales- en marketing structuur en activiteiten opzetten, Klantgericht en gastgericht denken en doen is mijn  motto.

Mijn onderscheidende kracht zit in de combinatie van hands-on advies en het vertalen van de juiste strategie naar concrete acties die bijdragen aan meer omzet. Mensen coachen en trainen maakt daar onderdeel van uit. Daarbij staat de gastbeleving altijd op de eerste plaats.  Vaak begeleid ik de activiteiten een aantal dagen per week tijdens de opstart fase zodat het team op voorsprong worden geholpen. Vervolgens coach en begeleid ik ondernemers en teams met de vervolg activiteiten. Op deze manier kunnen er al snel resultaten worden behaald en zorgt het voor continuiteit in omzet de toekomst.

Het blog van Buro Bic

Interessant nieuws uit de hospitality branche

Veranderingen In De Hotelbranche

Veranderingen in de hotelbranche

Sinds de oprichting van Buro Bic is er aardig wat veranderd in de hotelbranche. Wat…

Lees meer...