Ben jij verantwoordelijk voor de omzet van jouw organisatie, en wil je op een slimme gemakkelijke manier meer resultaat behalen?
Deze gratis tips & tools gaan je zeker verder helpen!
White paper: Boost je Hotel met 20% meer omzet
Leer hoe je snel en slim je hotel omzet een boost kunt geven met de gratis white paper: Boost je Hotel. Je krijgt praktische tips en vragen waarmee jij en je team aan de slag kunnen gaan om meer resultaat te halen uit de sales activiteiten. Speciaal voor hoteliers en...
Sales Masterclass
Als hotelier of sales manager weet je dat sales belangrijk is voor jouw organisatie. Er nog zo veel kansen om meer gasten, klanten en omzet te genereren. Maar wat doe je dan precies en hoe zorg je ervoor dat het ook écht iets oplevert? Herken je deze punten? Het...
Sales Challenge
Heb jij je sales op orde? Leer in 5 stappen hoe je een sales structuur creëert waarmee je gegarandeerd meer klanten binnenhaalt. Vaak zijn we druk met verschillende commerciële activiteiten maar vergeten we de focus, om bewust bezig te zijn met kansen die leiden tot...
Format voor een effectief sales actieplan [Video]
Uit ervaring weet ik dat een concreet sales actieplan heel belangrijk is om je (omzet)doelstelling te kunnen behalen. We worden namelijk regelmatig afgeleid door de waan van de dag en missen daardoor focus op wat belangrijk is. Regelmatig help ik hotels met het...
Commerciele scan
Benut u al uw omzet kansen? Door een commerciele bedrijfsscan uit te laten voeren weet u het zeker en laat u geen kans onbenut.
Vraag gratis een handig format aan voor een effectief actieplan
Uit ervaring weet ik dat een concreet sales- en marketingactieplan heel belangrijk is om je (omzet)doelstelling te kunnen behalen. We worden namelijk regelmatig afgeleid door de waan van de dag en missen daardoor focus op wat belangrijk is. Regelmatig help ik hotels...
Nu vraag je je misschien wel af, wat doet Buro Bic dan anders dan al die andere bureaus? Eerlijk gezegd, daar kom je het beste achter door gewoon een afspraak maken en kennis te maken. Mijn opdrachtgevers vinden het allemaal geweldig, maar jij weet natuurlijk het beste of het iets voor je is nadat we een keertje kennis hebt gemaakt. Bel of mail gerust om eens vrijblijvend te sparren