10 Jaar Buro Bic

Jubileum: 10 jaar Buro Bic

Vandaag bestaat Buro Bic 10 jaar.

Ik kan mij nog goed de dag herinneren waarop ik mijn bedrijf Buro Bic startte. Met gezonde spanning stapte ik tien jaar geleden, op 1 april 2010, bij de KVK naar binnen met mijn businessplan onder de arm.

Na de officiële inschrijving heb ik met familie en vrienden een fles champagne open getrokken om te het vieren. Want vieren doe je uiteraard met bubbels.

Het plan om voor mezelf te starten speelde al een aantal jaren door mijn hoofd. Tijdens mijn carrière in het hospitality branche heb ik regelmatig sales- en marketingprojecten gedaan voor nieuwe of vernieuwde hotels. Zo was ik betrokken bij de opening van Disneyland Parijs en maakte ik een aantal jaar deel uit van een openingsteam in Amerika, waarbij we van project naar project gingen om hotels te openen. Ook in Nederland was ik o.a. betrokken bij de re-branding van Golden Tulip naar NH Hotels en bij de verbouwing en re-branding van een aantal AC Hotels naar Tulip Inn Hotels. Ook de opening van het nieuwe hotelconcept van Zoku Live in Amsterdam en het U Parkhotel in Enschede was heel speciaal. Op dit moment werk ik samen met een top team aan de opening van Meeters, een nieuwe vergaderlocatie in Noord-Brabant. Het belooft heel gaaf te worden.

De dynamiek die dit soort projecten met zich meebrengt, geeft mij heel veel energie. Tijdens zo’n project kan ik al mijn kennis, creativiteit en ervaring bundelen, zodat we met het team een grote sprong voorwaarts kunt maken.

Als een project goed afgerond is, begint het bij mij weer te kriebelen om aan een nieuw project te beginnen. Daarom heb ik vijf jaar geleden de stap gemaakt om mijn eigen bedrijf te starten, zodat ik steeds nieuwe opdrachten kan kiezen waar mijn kennis en ervaring goed gebruikt kan worden.

In de afgelopen tien jaar heb ik al heel wat hotels en andere bedrijven mogen helpen met de juiste salesstrategie, het opzetten en uitvoeren van de sales- en marketingactiviteiten en het trainen op gebied van sales en een onderscheidende gastbeleving.

Soms voor compleet nieuwe hotelbrands, zoals Easyhotels, Zoku, The Student Hotel, U Parkhotel en Meeters, Maar ook voor bestaande bedrijven met ambitie om te groeien en innoveren. In de meeste gevallen is de focus op (nieuwe) doelgroepen en de vertaling naar concrete sales- en marketingacties heel belangrijk voor het juiste resultaat.

Het delen van mijn kennis en ervaringen zorgt ervoor dat ik bedrijven, in een relatief korte tijd, op voorsprong kan brengen. Met focus op de juiste verkoop strategie, concrete acties en slimme oplossingen maak ik de sales- en marketingactiviteiten overzichtelijk, effectief en makkelijk uitvoerbaar.

Tijdens dit jubileum jaar komen er verschillende acties voorbij waarvan je gebruikt kunt maken zodat jij ook verder kunt groeien.  Houd daarom mijn website de komende tijd goed in de gaten. Kijk op www.buro-bic.nl.

Sparren over wat ik voor jouw bedrijf kan betekenen kan altijd. Bel gerust voor een vrijblijvende sessie.