Bc Training

Training 13 juni: In 3 stappen naar een effectief en succesvol actieplan

Met meer dan 20 jaar ervaring in sales en marketing weet ik dat een concreet actieplan heel belangrijk is om je (omzet)doelstelling te kunnen  behalen. We worden regelmatig afgeleid door de waan van de dag en gaan dan harder werken om resultaat te behalen, in plaats van slimmer werken.

Sinds een aantal jaar werk ik heel succesvol met een bepaald format voor zo’n actieplan. Hiermee help ik regelmatig hotels met het vertalen van de juiste sales- en marketingstrategie naar een effectief actieplan zodat ze echt resultaat behalen.

Ben jij verantwoordelijk voor het binnenhalen van meer klanten, gasten en omzet? Waarschijnlijk heb je wel een plan, een marketingstrategie, maar deze is vaak zo globaal dat er geen sprake is van een duidelijke focus. Er wordt niet beschreven hoe je van A naar B komt, waardoor uiteindelijk de doelen niet behaald worden.  Dat werkt super demotiverend, weet ik uit ervaring.

Ik heb de oplossing voor jou!

Schrijf je in voor de training:   In 3 stappen naar een effectief en succesvol actieplan op donderdag 13 juni.

Leer hoe je een ijzersterk actieplan maakt waarmee je wel grip op gasten, klanten en omzet hebt. Met deze training heb je in één dag een actieplan waarmee je wel kunt scoren.

Normaal geef ik deze training alleen ‘in company’. Dat betekent dat ik met het team van 1 bedrijf samenwerk aan het plan.

Deze keer maak ik een uitzondering, en is deze training op open inschrijving en ook voor jou beschikbaar!

Schrijf je dus snel in en maak gebruik van deze unieke kans. Stuur een mail naar bianca@buro-bic.nl.

Het maximum aantal deelnemers is 10.  Werken met een kleine groep zorgt voor voldoende persoonlijke aandacht per deelnemer. Bovendien heb je de gelegenheid om met andere collega’s uit de branche kennis te maken en elkaar te inspireren.

De kosten voor deze dag training zijn €395 per persoon, inclusief koffie, thee, water, iets lekkers en een lunch. De training is in Apeldoorn.

Hoe ziet de training er uit?

In 3 effectieve stappen kijken naar jouw bedrijf en jouw omzet doelstellingen en vertalen die naar een concreet actieplan, met een jaarkalender. We beginnen bij stap 1 met ‘Beeldvorming‘.  Welk beeld straal je uit en ziet jouw potentiële klant of gast dat ook zo. Waar sta je voor als bedrijf, wie is je belangrijkste doelgroep en wat vinden ze van jouw bedrijf. Bij stap 2 gaan we in op de ‘Interactie‘. Heel mooi als je weet wie je doelgroep is maar als je hen vervolgens niet op de juiste manier benadert dan heeft het weinig effect. Bij stap 3 zorgen we voor ‘Continuïteit‘ en zetten we de acties met alle details in het plan.  Met de jaarkalender verspreid je effectief de acties over het hele jaar. Je beschrijft de acties zodanig dat het direct duidelijk is voor iedereen wie, wanneer, wat moet doen.  Dit zorgt voor een planmatige aanpak en maakt het ook inzichtelijk voor collega’s, zodat zij ook kunnen helpen. Samen kom je namelijk veel verder.

Wat levert de training je op?

Een concreet jaarplan waarin je alle belangrijke actiepunten duidelijk beschrijft zodat je het hele jaar planmatig en gefocust kunt werken. Het voordeel van een concreet actieplan is dat je er verder niet heel veel meer over na hoeft te denken. Plannen maken zorgt voor houvast, structuur en duidelijkheid. “Een doel zonder plan en maar een wens”

Wil jij ook grip op jouw sales- en marketing activiteiten met een ijzersterk actieplan?  Schrijf je dan nu in en stuur een mail naar bianca@buro-bic.nl.