Goede resultaten

De horeca behaalde in het eerste kwartaal van 2014 de hoogst gemeten groeistijging sinds 2006. Dat is goed nieuws!

 

Profiteert uw hotel ook van de groeikansen in de markt? Mocht dit nog niet het geval zijn, dan biedt Buro Bic u een aantal mogelijkheden om de komende maanden uw sales- en marketing activiteiten verder te ontwikkelen. Hierdoor krijgt u meer grip op uw gasten en klanten en kunt u uw omzet verhogen.

­­­­­­­­­­­­­—————————————————————————————————————————————-

De Sales Boost Dag:

Tijdens deze ‘Sales Boost Dag’ werken we een hele dag samen (max. 3 pers.) aan uw bedrijf en uw gasten. We werken ideeën uit, zodat u een duidelijke strategie en een concreet actieplan heeft waarmee u direct aan de slag kunt om uw omzet te verbeteren. Vier weken na deze dag treffen we elkaar voor een korte ‘vervolg sessie’ om de voortgang van de acties door te nemen.

—————————————————————————————————————————————–

Sales training op eigen locatie:

Geen zin of tijd om een sales training te volgen in een klas samen met anderen? Liever de fijne kneepjes van het vak leren ‘on the job’? Dat kan! U krijgt 1-op-1 sales training met de juiste focus op uw eigen bedrijf.

—————————————————————————————————————————————–

Sales ondersteuning:

Sales is een vak apart en ‘het er even bij doen’ naast uw andere taken levert vaak niet het gewenste resultaat. Het inschakelen van een expert is dan een stap in de juiste richting. We analyseren samen uw gasten en doelgroepen en kijken naar de kansen in de markt. Op basis daarvan maak ik een concreet actieplan voor uw hotel en help vervolgens bij het implementeren en uitvoeren daarvan.

—————————————————————————————————————————————–

 

Interesse in één van bovenstaande activiteiten, neem dan contact op met ondergetekende. Ik kom graag langs voor een vrijblijvend gesprek. Op www.buro-bic.nl vindt u meer informatie over de verschillende trainingen en sales activiteiten.

 

Met gastvrije groet,

 

Bianca Cuperus

Sales & Marketing Expert