[vc_row full_width=”stretch_row” css=”.vc_custom_1476360081689{background-color: #c39c00 !important;}”][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1476360353477{margin-bottom: 40px !important;}”][vc_column_text]

Meer impact met Hospitality Sales

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1476363899895{margin-bottom: 0px !important;}”][vc_empty_space height=”40px”][vc_column_text]Hoeveel beter en leuker kunnen mensen het hebben, als alles goed gaat? Als je gasten en klanten je volledig vertrouwen en ze  alleen maar hoeven te genieten? En als jouw team werkt volgens een onderscheidende formule, die telkens weer resultaat oplevert?

Uit ervaring kan ik je vertellen: Het is magisch.

Dat woord ‘magisch’ gebruik ik niet zomaar. Mijn naam is Bianca Cuperus van Buro Bic, en mijn verhaal begint in Disneyland Parijs. Na de Hotelschool werd ik gevraagd om samen met een groep van 200 Europeanen het eerste team te vormen voor het nieuwe Disney park. Van te voren wist ik niet wat ik zou gaan doen. Misschien wel in een Mickey Mouse pak op de parkeerplaats staan, of met veger en blik door het park. Het maakte me niks uit, want het onbekende en spannende sprak me juist aan. Ik wilde bij dat avontuur zijn.[/vc_column_text][vcex_divider color=”#505050″ width=”100%” height=”1px” margin_top=”30px” margin_bottom=”30px”][vc_column_text]

Ik kan je vertellen: het is Magisch…….

Een training in Amerika van zes maanden volgde. Daar leerden we wat het betekent om voor Disney te werken, wat er nodig is om de gasten een magische beleving te geven. ‘On stage’, zoals ze dat daar noemen, moet het sprookje kloppen. In Parijs werkte ik vooral in de hotels, waar ik de cultuur en werkwijze overbracht op de nieuwe medewerkers van Disney.

Na Disneylang Parijs heb ik bij verschillende andere grote hotels en hotelketens gewerkt in binnen- en buitenland, zoals Hilton, Grand Hotel Krasnapolsky, Golden Tulip Figi en AC Autogrill. Vaak hoorde het trainen en begeleiden van medewerkers bij mijn werk en ik haalde daar veel plezier uit.

Ik ontdekte ook dat ik het prettig vind om projectmatig te werken. Ik koos dan ook vaak hotels en functies uit waarbij ik wist dat er iets stond te gebeuren. Een rebranding, het openen van een nieuw hotel of het lanceren van een nieuw merk. Ik bouw graag iets nieuws op en werk dan heel planmatig. Ik laat zien welke stappen er nodig zijn en waar we zitten in het proces. En ik maak het helemaal af. Als ik de deur achter me dicht trek weet ik dat de mensen blij zijn en verder kunnen. Dat het staat.[/vc_column_text][vcex_divider color=”#505050″ width=”100%” height=”1px” margin_top=”30px” margin_bottom=”30px”][vc_column_text]Om me volledig te kunnen richten op deze passie begon ik in 2010 met Buro Bic. Ik help bedrijven, ondernemers en sales professionals met het ontwikkelen en in de markt zetten van nieuwe en vernieuwde concepten. De afgelopen 10 jaar ben ik betrokken geweest bij verschillende toonaangevende hotelprojecten in Nederland. De introductie van de Postillion Hotel keten, EasyHotel, The Student Hotel, Zoku en het U Parkhotel als nieuwe brands in Nederland. Daarnaast heb ik meerdere sales en marketing activiteiten opgezet en uitgevoerd voor grote ketenhotels en kleine luxe privately owned hotels in Nederland.

Hierbij maak ik veel gebruik van mijn ervaring bij Disney en andere Amerikaanse hotelketens. Daar staat het constructief en efficiënt werken voorop. Iedereen werkt volgens hetzelfde stappenplan, waar heel goed over nagedacht is en waarvan bewezen is dat het werkt. Door als team dezelfde werkwijze te gebruiken, help je jezelf op voorsprong. Het klinkt heel simpel, maar toch zie ik het vaak anders in Nederland waardoor er kansen blijven liggen.

Als doorgewinterde sales- en marketingexpert help ik je om die kansen wel te pakken. Maar daarbij draait het niet alleen om omzet. Gastgerichtheid, mijn andere grote passie, staat altijd voorop. Dat betekent dat ik niet kijk naar: hoe kun je zoveel mogelijk uit die gast krijgen? Maar naar: waar wordt die gast blij van? En hoe kun je daar de juiste service en een prijskaartje aan hangen dat hij ook daadwerkelijk gaat besteden?

Daarvoor is het nodig dat jij je gasten bewust aandacht geeft. Met oprechte aandacht en net dat stapje extra doen gaan gasten zich magisch voelen. Als je dat gevoel aanwakkert, zijn ze niet alleen super tevreden maar ook sneller bereid om meer te besteden. Want dat komt altijd samen. Ik reken ook altijd voor hoeveel het scheelt om dingen wel of niet te doen. Het zal je verbazen hoe groot het verschil kan zijn!

Met al deze kennis en ervaring in mijn bagage kom ik graag bij jou. Om jouw bedrijf, jouw team en jouw gasten een beetje magie te geven. Ik help je met hands-on advies, training en coaching en het vertalen van de juiste strategie naar concrete acties, zodat je omzet stijgt. Start mijn volgende avontuur bij jou?  Ik hoor graag van je!

 

Plan hier je gesprek: https://calendly.com/burobic/30min[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″ css=”.vc_custom_1476363890569{margin-bottom: 0px !important;background-color: #782285 !important;}”][vc_single_image image=”2213″ alignment=”center” el_class=”outofbounce”][vcex_spacing size=”650px” visibility=”visible-desktop”][vcex_spacing size=”450px” visibility=”visible-tablet”][vc_column_text css=”.vc_custom_1476363373843{padding-right: 20px !important;padding-left: 20px !important;}”]

Het blog van Buro Bic

Interessant nieuws uit de hospitality branche

[/vc_column_text][vcex_spacing][vcex_blog_grid columns=”1″ single_column_style=”left_thumbs” posts_per_page=”1″ thumb_link=”post” img_size=”staff_related” content_heading_weight=”semibold” content_heading_transform=”uppercase” date=”false” readmore_style=”plain-text” readmore_style_color=”gold” readmore_rarr=”true” content_heading_color=”#ffffff” content_heading_size=”15px” content_color=”#ffffff” read_more_text=”Lees meer…” readmore_size=”13px” classes=”extra-padding”][vc_column_text]

Meer nieuws

[/vc_column_text][vcex_spacing size=”40px”][/vc_column][/vc_row]