Je weet, als hotelmanager, dat sales belangrijk is voor jouw hotel- of vergaderlocatie. Er zijn nog zo veel kansen om te benutten.

Maar wat doe je dan precies en hoe zorg je ervoor dat het ook echt iets oplevert?

Je weet dat je belangrijke omzetkansen laat liggen maar het ontbreekt je simpelweg aan tijd en kennis om je er echt in te verdiepen. De afgelopen tijd heeft in het teken gestaan van kosten besparen en aandacht voor operationele taken om de 1,5 meter maatregel te implementeren.

Nu maatregelen wat worden versoepeld is het tijd om meer aandacht te gaan besteden aan gasten en aan omzet.

Op 17 juni geef ik de Masterclass: ‘Leiderschap in Sales’.

Tijdens de Masterclass leer je:

  • Alle ins en outs over sales in jouw branche zodat je snel resultaat kunt behalen.
  • Hoe een masterplan je focus en structuur geeft zodat je effectief stappen kunt maken.
  • Hoe je leiderschap toont zodat je jouw team goed kunt begeleiden en jouw groeiambities waar te maken.

Deze Masterclass gaat je alle antwoorden geven die jij nodig hebt om snel de juiste klanten en gasten weer binnen te halen binnen jouw hotel.

De sessie is online via Zoom en er is slechts plek voor 8 deelnemers zodat er ruimte is om op jouw vragen in te gaan.

INSCHRIJVEN:   Wil jij leiderschap tonen in sales en aan de slag met een succesvolle commerciele aanpak? Schrijf je dan in voor deze Masterclass door een mail te sturen naar bianca@buro-bic.nl of stuur een DM via LinkedIn of Facebook. Dan zorg ik dat je de link krijgt naar de online Masterclass.

Kun je er niet bij zijn? De volgende Masterclass vindt plaats op:   1 juli, 15 juli  of 29 juli.

Wil je met mij sparren over bepaalde sales- en marketingvraagstukken die jou bezig houden?  Vraag dan (vrijblijvend) een persoonlijk gesprek aan.

***********************************

Wat deelnemers zeggen over deze online Masterclass:

“Ik heb helemaal geen tips of verbeterpunten voor de Masterclass. Alleen maar een compliment in hoe je er, in ieder geval naar mijn inziens, iedere keer weer in slaagt je goed in te leven in de specifieke vraagstukken van iedereen en de tools goed praktisch en toepasbaar weet te maken. Erg fijn’.    – Nadine Meijer  – Accountmanager/ Ernst Sillem Hoeve

‘Erg leuk om deelgenomen te hebben aan de masterclass, met een aantal punten kan ik direct aan de slag!  Wat mij verder opviel is dat je van een vrij specifieke vraag, klantomschrijving of opmerking van één van de deelnemers een reactie geeft waar ook de andere deelnemers wat mee kunnen.’    –  Salesmanager / Boutique Hotel