.
Als hotelier of sales manager weet je dat sales belangrijk is voor jouw organisatie. Er nog zo veel kansen om meer omzet te genereren en sterker uit de crisis te komen.
Maar wat doe je dan precies en hoe zorg je ervoor dat het ook écht iets oplevert?
Herken je deze punten?
- Het ontbreekt je aan medewerkers om effectief de sales taken op te pakken.
- Je besteedt veel tijd aan operationele zaken om je bedrijf door de crisis te loodsen, waardoor je geen tijd hebt om aandacht te besteden aan sales en marketing.
- Je vindt verkopen belangrijk maar ook lastig en wilt niet te ‘verkoperig’ over komen.
- Je bent vooral bezig geweest met kosten besparen in plaats van omzet genereren.
- Je weet dat je op zoek moet naar nieuwe klanten, maar weet niet hoe je ze kunt bereiken.
- Je mist een goede sales structuur, waardoor je je laat leiden door de waan van de dag.
- Je vindt het lastig om een duidelijke verkoop strategie te bepalen en je collega’s hierin mee te krijgen.
Pak nu je kans!
Spijker je kennis op gebied van sales bij en leer hoe je snel nieuwe klanten, gasten en omzet kunt genereren.
Gratis Online Masterclass
‘Accelereren in Hospitality Sales’
Nieuwe datum volgt….
Tijdens de Masterclass leer je:
- Welke succesfactoren snel resultaat geven in sales.
- Hoe een masterplan je focus en structuur geeft zodat je effectief stappen kunt maken.
- Hoe je een goede sales strategie kunt omzetten in concrete effectieve activiteiten.
- Hoe je leads effectief om zet naar klanten.
- Hoe je op een gastvrije manier kunt verkopen waarbij je écht verbinding maakt met de klant.
- Hoe je leiderschap toont zodat je jouw team goed kunt begeleiden en jouw groeiambities waarmaakt.
Deze Masterclass gaat je alle antwoorden geven die jij nodig hebt om snel de juiste klanten en gasten weer binnen te halen in jouw bedrijf. Na de Masterclass kun je (gratis) gebruik maken van een 1-op-1 gesprek om even kort te sparren over welke stappen voor jou belangrijk zijn.
De sessie is online via Zoom en er is slechts plek voor een beperkt aantal deelnemers zodat er ook voldoende ruimte is om op jouw vragen in te gaan.
Kun je er niet bij zijn? Klik dan op de onderstaande button en selecteer de volgende beschikbare datum om je in te schrijven.
Wat anderen over deze Masterclass zeggen:
‘Ik heb helemaal geen tips of verbeterpunten voor de Masterclass. Alleen maar een compliment in hoe je er, in ieder geval naar mijn inziens, iedere keer weer in slaagt je goed in te leven in de specifieke vraagstukken van iedereen en de tools goed praktisch en toepasbaar weet te maken. Erg fijn’
Nadine Meijer – Accountmanager / Ernst Sillem Hoeve
‘Erg leuk om te hebben deelgenomen aan de masterclass, met een aantal punten kan ik direct aan de slag! Wat mij verder opviel, is dat je van een vrij specifieke vraag, klantomschrijving of opmerking van een van de deelnemers een reactie geeft waar ook de andere deelnemers wat mee kunnen.’
Hotelmanager / Boutique Hotel
Over Bianca Cuperus en Buro Bic
De Masterclass wordt gegeven door Bianca Cuperus, eigenaar van Buro Bic. Bianca neemt heel wat ervaring mee tijdens deze masterclass. Haar ervaring ligt vooral in de Hospitality branche, maar is ervan overtuigd dat gastvrij verkopen in alle branches van toepassing is. Zo heeft ze:
- 20 jaar ervaring in de hospitality, waaronder managementfuncties bij Disney World Orlando, Disneyland Parijs, Hilton, Grand Hotel Krasnapolsky, Golden Tulip, Figi en AC Autogrill;
- een passie voor het verder ontwikkelen van nieuwe en vernieuwde horeca en hospitality projecten;
- een rol gespeeld bij verschillende toonaangevende hotelprojecten in Nederland. De introductie van de Postillion Hotel keten, EasyHotel, The Student Hotel, Zoku Live en U Parkhotel als nieuwe brands in Nederland;
- meerdere sales-en marketingactiviteiten opgezet en trainingen uitgevoerd voor grote en kleine hotels en vergaderlocaties in Nederland.
Wil je weten of de Masterclass wat voor jou is, of sparren over sales vraagstukken?
Vraag een adviesgesprek met mij aan.