Training Workshop

Workshop: “Meer resultaat door onderscheidende communicatie”

Linda Op Locatie en Buro Bic bundelen hun krachten in een inspirerende workshop!

Tijdens deze leuke en leerzame workshop ontmoet je vakgenoten uit de branche en krijg je advies en tips die je direct toe kunt passen.

Wat maakt jouw locatie onderscheidend en hoe breng je dat
over in je communicatie naar je klanten?

Wat maakt jouw locatie onderscheidend en hoe weten (toekomstige) gasten dit? Op het moment dat je de onderscheidende factor weet te benoemen kun je dit gebruiken in het verkoopproces. Linda Kerkhoven (Linda op Locatie) en Bianca Cuperus (Buro Bic) delen met jou tips & tricks in een dagvullende workshop waarbij Linda vooral ingaat op de onderscheidende factor online en Bianca vooral aandacht besteed aan praktische verkoop vaardigheden offline.

Linda Kerkhoven: “De onderscheidende factor, USP (unique selling point) is de rode draad in sparringsessies en adviesplannen die ik realiseer met en in opdracht van locaties. Hoe maak je de vertaling van je unieke factor naar je online presentatie? Hoe spring je eruit in zoekresultaten en op welke wijze vertaal je je USP naar social media? Linda deelt tips & tricks en inspireert jou met voorbeelden.”

Bianca Cuperus: “Hoe verkoop jij je locatie aan de telefoon? Wat voor vragen stel je zodat je nog beter in kan spelen op de wensen van jouw toekomstige gast? En hoe onderscheid je je in communicatie en het offertetraject? Je brief en offerte stuur je vooraf ter beoordeling in en praktische handvatten krijg je door het gewoon te doen. We simuleren een aanvraag en oefenen situaties uit de praktijk.”

Linda en Bianca bundelen hun expertise tijdens deze unieke expertworkshop voor medewerkers van locaties.

Volgende datum: deze volgt binnenkort…..

Deelnemen kost  € 150 p.p. inclusief koffie, thee en een heerlijke lunch (excl. 21% btw).